Barn...

Först ska det vara ett jökla tjat från höger och vänster om "när ska ni skaffa barn???" utan att folk ens verkar tänka på att allamhär i världen inte kan få barn. Jag blir så jävla förbannad på det här och nu sedan det blev officiellt att Dixie låg i magen så har jag börjat hämnas och tjata jag med på folk..

Sen när väl bebis nr1 har kommit till världen går de fan inte många veckor förrän folk börjat tjata på att man ska ha en till.. Men helvete, CHILLA!!!!! Måste väl få se om det går vägen med första nu först och främst! Jag har alltid drömt om två barn men Andreas vill bara ha ett så jag har som kommit överens med den tanken. 

Sen om han ångrar sig nu och vill ha en till så är det väl upp till oss? Och måste vi ta diskussionen med alla andra? 

Nä.. De var bara lite små funderingar så här på morgonkvisten 

Kommentarer:

1 tove:

Haha.... Jag har nog tur, är bara mamma dim "tjatat" om barnbarn men hon har insett att det inte kommer hända hos mig... Å syrran vet hon att det blir först när hon är redo så....😜

Kommentera här: