Oktober = rosa

Så ja, då var det oktober igen och rosa bandet månad så nu är bloggen pimpad i rosa toner :P 
 
Jag tycker att det är viktigt att stödja rosa bandet då vem som helst du känner kan bli drabbad, din mamma, din syster, din bästa väninna eller kanske rent av du själv..
 
Jag har en sida på facebook där jag säljer lite smycken och har nu tillverkat två par örhängen som jag kommer sälja och en del av intäkterna kommer att gå till rosa bandet! 
 
Om du vill köpa örhängena kan du beställa här eller på facebook sidan, Annas accessoarer men du kan även lämna ett bidrag till min insamling ändå.
 
SMS:a BESEGRA 9374 till 72988 för att skänka 50 kr till insamlingen. Om du skriver in ditt namn efter insamlingens idnummer kommer det att synas på gåvan. Annars blir din gåva presenterad som anonym.
Exempel: BESEGRA 9374 Johan Ek
 
 
80:- för det till vänster i bild och 100:- för det till höger i bild.. Då kommer 25:- per sålt par örhängen att gå direkt till min rosa bandet insamling :)

Kommentera här: