För vem..?

Såg tidigare, när jag satt och läste massa grejer om rosa bandet på cancerfondens hemsida, en fråga som jag även tänkte ställa till er som läser min blogg.. Jag svarar redan här i inlägget (så klart) och hoppas att även ni svarar här i en kommentar :)
 
För vem bär du ditt rosa band?
Jag bär mitt rosa band för alla kvinnor som fått bröstcancer och för alla kvinnor som kommer att utsättas för denna sjukdom.. MEN, framför allt när jag köper rosa bandet så tänker jag på Isa, denna starka kvinna som jag blir så imponerad på! 
 
Blir ledsen varje gång jag tänker på det, men jag är jätte glad att hon har gjort som med så mycket annat i sitt liv och kickat denna jävla sjukdom i asset och "hoppar upp på hästen igen" när hon har ramlat ner.. Det är därför jag blir så imponerad av henne 
 
 

Kommentarer:

1 Mizca:

Jag har inte köpt något rosa band ännu =/
Jag skulle nog kunna tänka mig att bära det för min f.d svärmor som dog av cancer (lungcancer tror jag) men innan dess hade hon precis överlevt bröstcancer men tvingades operera bort bröstet.

Svar: Vad roligt att du är med i tävlingen, lycka till. Skoj med ny läsare också, välkommen!

2 LindaViola - mamma till två!:

För min mamma, som kämpade sig igenom sin jävla sjukdom förra våren och för alla andra som kämpar mot den jävliga sjukdomen oavsett vilken form. Hatar den skiten!

Kommentera här: