Tack till er sötnosar!

Jag blir så glad! Jag går in på bloggen flera gånger om dagen även om jag inte har något att skriva, alltid roligt att se om någon har kommenterat ett inlägg eller bara se hur diagramet ökar med både läsare och sidvisningar även de dagar som jag inte gör något inlägg.
 
Det är där jag blir så glad! Att ni kommer in och läser fastän att jag inte har skrivit nå. Så tack! Däremot skulle jag gärna se att ni kommenterar lite oftare än vad ni gör :D
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att få igång kommentarerna bättre.. Vet inte heller vad ni helst vill läsa om.. Har ni några idéer så släng iväg en kommentar :)
 
Jag vet ju att jag har en lista som jag har fått för massa år sen av Soppan men jag har som kört fast med den. Har även sett massa listor som man kan använda sig av typ dag 1-30 men jag anser inte att det är nå vettigt att skriva om. Eller ja, det kan vara vettigt men inget för mig!
 
Nä, nu ska jag göra lite lunch. Börjar bli dags :)
 
 

Kommentarer:

1 Jennie:

Visst är det underbart med kommentarer. Är så lycklig som fått så många lösare som jag har nu på min blogg, fler än jag haft någonsin och kommentarer trillar in ganska ofta. Själv tycker jag det är roligt med att ställa lite frågor till de som läser, har fått enormt mycket tips och tankar till mig tack vare bloggen. Kram

Svar: Jo det är helt underbart! Så roligt att se att någon verkligen läser och när man får en kommentar har man där en bekräftelse på att någon läser och att någon verkligen tar till sig vad man skrivit med :) Inget pyre än förresten? Kram
aangelas.blogg.se

Kommentera här: