Underbaraste känslan ever..

Ja det måste väl vara när man precis har varit hos kiropraktorn!! Det tycker i alla fall jag. Idag hade jag och Andreas en varsin tid hos kiropraktorn, jag för att rätta till och han för att förebygga, å himmel vad skönt det var! Det knakade och sprakade hela tiden, hela jag var sne, vilket jag kan förstå och vilket också kan förklara ett och annat.
 
Min axel som jag har haft så jävla ont i, i två månader känner jag inte av längre, möjligen lite, hoppas att det här håller i sig nu! Han tyckte dock att det skulle behövas ett återbesök, jag är faktiskt chockad att han inte bokade upp mig varje vecka nu resten av året, så jävligt känns det som att det har varit i ryggen. Men ja, han fick bort det värsta nu då och fick mig rak igen, roligt att man kan va så sne och ändå funka. 
 
Var sne i höften så jag lutade över åt andra sidan så man kan ju verkligen säga att hela jag var sne :P Haha! Längtar dock till på måndag då jag ska dit igen, får se hur det ser ut efter 4 dagar i kassan.
 
Sen tog jag mig en tripp till Bredbyn för att handla hem lite grejer, har köpt ett minidrivhus. Ska försöka mig på att så chilipeppar :P Hehe! Måste testa för att se om jag får till det. Köpte även på mig en påse med jordgubbsfrön, får se om jag ids plantera dom med, är väl kanske lika bra så att man fyller det där lilla söta drivhuset :) Så blir det nog att plantera om några orkidéer med imorgon. Om jag känner för det vill säga, har en som verkligen tippat ur sin kruka, bara några få rötter som håller den på plats, men den lever ju än så ;) 
 
Nä, nu ska jag göra nå vettigt, tror jag :P hehe
 
 

Kommentera här: