Throwback thursday..

Delar med mig även här på bloggen av den här bilden, ena bilden är (som ni ser) från början av maj förra året och den andra bilden tog jag nu imorse. 
 
Känner en hel del skillnad när jag kollar på bilderna måste jag säga! Haha! Inte så konstigt heller när det skiljer närmare 10kg. Centimetrar har jag ingen aning om men ja, de är ju skillnad, det syns ju :D Hehe
 
 
Gillar när före och efter bilder har samma kläder, tycker att man lättare ser skillnad då. Eller vad tycker du?

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

Du har verkligen jobbat på skitbra!! :D

Svar: Haha men eller hur?! Var jättelänge sen jag hade fransk manikyr och det brukar vara de diskreta lacken som jag väääldigt sällan öht orkar prova så vet inte vad jag fick för infall denna gången ;)

Svar: Tack! :D
aangelas.blogg.se

Kommentera här: