Någonting stort har hänt..

Uj.. Någonting stort har hänt! Jag har gruvat mig länge nog men idag var det dags..... Jag har städat på toan.. Haha! Asså golvet brukar jag ta lite nu och då å toan rengör jag när det behövs.. 
 
Men jag dammade på badrumsskåpet, torkade av våra hyllor i skåpet brevid och organiserade lite bättre där plus att jag torkade av hyllan i duschen..
 
Kollade på klockan när jag satte mig i soffan igen och då hade jag hållit på i 1½ timme :P Dock stressade jag ju inte heller, har som ingen tid att passa förutom att jag ska käka middag om typ en timme ^^ Haha!
 
Känns grymt skönt att ha det gjort nu.. Förhoppningsvis håller sig städningen ett tag så att jag slipper göra det snart igen för de var TRÅÅÅÅKIGT!! Hahaha
 
 
Fan man har hur mycket grejer som helst så att man kan organisera och få det snyggt men liks förbannat gör man det inte.. Vad är det för fel liksom? Men ja, nu fick jag äntligen användning av dom där runda grejerna igen :P Hehe..Ser ju liite snyggare ut än när allt bara står utspritt på hyllorna :)

Kommentera här: