Haha! Vilken lycka..

Ja som sagt, vilken lycka.. Skulle vika in kläder i garderoben tidigare men insåg att jag har några hyllor där det har gått igenom ett mindre världskrig tror jag så jag fick slita ut allt och börja vika ihop det först och främst.
 
Så jag passade på att gå igenom lite kläder, jag tog bort kläder som jag tycker är fula och aldrig har använt eller tröjor som jag har tröttnat på men som det inte alls är nå fel på! Tänkte ta med dem på NBC imorron så får dom göra vad dom vill med dessa kläder.
 
Ja, hur som helst, provade lite tröjor och linnen, bland annat min favorit tröja och insåg då hur stor den var.. Kollade sen och upptäckte att det var en 44/46 ooooops.. Har tydligen inte SÅ stor kropp längre.. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag har för storlek längre. Springer inte direkt på stan nå ofta och köper kläder.. HATAR att handla kläder! Blir alltid deppad av att se hur jävla stora storlekar man måste ha.
 
Jag är inte en sån som köper nått som sitter tajt och äckligt så att man ser varenda jävla valk och rövskåran.. Nä, det är såååå fult när folk klär sig så. Är som att vissa inte alls begriper hur dom ser ut egentligen. Skrämmande!
 
 
 
Bara för att jag älskar liljekonvaljer :)

Kommentarer:

1 Jannica Enneby:

kul när kläderna är för stora :D

Svar: Verkligen! Speciellt när skallen inte riktigt hänger med.. Jag har fattat att jag har gått ner mycket i både vikt och centimeter men jag har inte fattat att det är så mycket :P
aangelas.blogg.se

Kommentera här: