Morgonpigg och rask..

Yes.. Idag är jag uppe innan tuppen så då måste man vara morgonpigg och rask va?
 
Beställde väckning igår kväll av älsklingen, han jobbar natt i veckan så han är ju vaken :P Han ringde strax efter 5 nu imorse, jag vill hinna med gymmet innan jobbet. Haha!
 
Folk må tycka att jag är störd eller vad ni än må tycka. Det skiter jag fullständigt i :D Onsdag = gymdag = mage/bröt/axlar/triceps.. Jobbar 10-19.30 idag och är inte alls sugen på att dra på gymmet efter 21 ikväll. Därav, uppstigning runt 5 kaffe, frulle, gym, käka, jobba. Simpelt och skönt!
 
Man har ju bästa energin på morgonen med! Och tänk vad underbart det är när man har tränat på morgonen, kommit hem och får duscha. Då är man ju verkligen vaken efteråt.. Åååh jag längtar redan tills jag har kommit mig iväg på gymmet.. Snaaart snaaart..
 
 
 
Hoppas att du får en bra dag :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Låt folk komentera om dom vill huvudsaken är att du mår bra och det gör du ju med träningen. Det är så att de flesta är avundsjuk helt enkelt, träna på du, kramizar mamma.

Svar: Precis mamma :D Kramar
aangelas.blogg.se

Kommentera här: