Liten jämförelse..

Idag har min dag varit toppen! Det enda som fattas idag är min älskade sambo ❤ Men han kommer.. Åt helgen iaf :D hihi.. Hunnit med promenad med bästa Therese, druckit kaffe och surra med bästa Jenny, blev bjuden på middag och sen drog vi iväg på gymmet..
 
Svettigt som in åt helvete var det! Både jag och Jenny höll på att svettas ihjäl.. Meeeen, skönt var det! Synd bara att jag har suttit i "fel" kassa med så att axeljäveln har börjat krångla igen.. Nu efter duschen kletade jag in mig med aloe heat i hopp om att det ska gå över SNART!!! Blir mera sånt imorron och byte av kassa för min del.. Hatar det men va fan gör man då!?!?
 
Jenny mätte mig förresten efter middagen idag, här följer resultaten i jämförelse med 5/1 känns bra men mer ska det bli :P Hehe

Vikt -14kg
Midja -12cm
Byst -9cm
Lår -8cm
Arm -2,5cm
Rumpa -14cm
Höft -9cm

Bjussar på en bild från ikväll..

 Pst.. Nytt träningslinne and I love it, de bästa är att det är en SMALL :D

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

Du är så sjukt jäkla duktig!!! :D

Svar: Tack :D Synd bara att jag inte får visa upp mig i Älvdalen nå i år :( Meeen, jag kommer nästa år istället :P hihi.. Hur går det för dig med träningen då?
aangelas.blogg.se

Kommentera här: