Ledig dag..

Yeah, right! Imorse blev det en promenad med Therese, Zip och Fonzo :) sen blev det vattna äppelträden och lite av gräsmattan. 
 
Tänkte äta våfflor till lunch idag och insåg att jag hade ingen sylt, ingen sylt alls så då fick jag svänga ihop en drottningsylt. Efter lunch blev det kaffe hos Therese, mycket trevligt! Satt där i flera timmar och surrade, i vanlig ordning :P hihi
 
Gick hem för att börja förbereda lite matlådor, du vet, "gött å finna i frysen".. Blev kyckling, ris och currysås.. När jag stod och höll på med det och skivade upp blodpuddingen (middagen) så insåg jag att jag inte heller hade någon lingonsylt.. Men helvete!! Jaja, fick ställa mig och göra en sån med.. Hehe.. Var väl lika bra de :P
 
Och när middagen var nere ställde jag mig och gjorde lite fler matlådor, den här gången lax med wokgrönsaker :P haha!
 
Så dagen har resulterat i
 
  • 1 burk drottningsylt
  • 1 burk lingonsylt
  • 6 matlådor med kyckling, ris och currysås
  • 1 matlåda blodpudding och bacon (lunchen imorron)
  • 4 matlådor med lax och wokgrönsaker
Jag känner mig nöjd med min lediga dag måste jag säga. Lite sur att jag inte har städat än men, dagen är inte slut plus att jag jobbar "bara" 10.30-15.30 imorron och jag ska väl ha något att  göra då med ;) Hehe.
 
Vad har du gjort idag då?
 
 

Kommentarer:

1 Natalie:

Hoppas du har har haft en bra dag! :)

Svar: Ja det har jag haft :) Hoppas att du med haft det :)
aangelas.blogg.se

Kommentera här: