Helt otroligt..

Har inte haft tid att sitta still i soffan på morgonen och sett på tv och kunna blogga på gud vet när.. Jo, i lördags men då pratade jag med min älskade sambo istället! 
 
Sitter med min "resemugg" me kaffe, endast för att jag vet att jag snart ska maka mig ut i bilen. Som jag skrev i förra inlägget så kliver jag upp strax efter 5 varje morgon nu! Så jag är seriöst heldöd på kvällen. På ett sätt är det skönt att älsklingen är borta och jobbar när jag har det så här. Men jag vill ju ha han hemma 
 
Till min mugg igen, jag älskar den! Hinner dricka mitt kaffe på morgonen, innan jag köpte den blev det att jag stod vid diskbänken och svepte kaffet, inte så kul kanske. Å snygg är den med för den delen ;) Haha! 
 
Här är min fina mugg ;)
 
Nej, tro om man ska tagga upp och slänga ner matlådorna i handväskan och förflytta sig till bilen kanske.. Hoppas att ni får en bra dag idag!
 
Förresten, vad ska du göra för kul idag?

Kommentarer:

1 Anonym:

Idag blir det möte hemma hos chefen. Ha de gött.

Svar: Lät inte helt dumt! Dagen lät helmysig när du berättade om den :D Kram
aangelas.blogg.se

2 tove:

Jag ska ta bussen till jobbet å äter min frukost(!) på vägen. Sen springa runt som en yr höna å se till att alla sköter sitt jobb samtidigt som jag tar gäster. Sen ska jag antingen träna(!) eller åka hem, å där efter försöka hinna med några timmar att titta på uppsatsen så den blir klar till augusti. Sen kommer jag nog däcka å då hoppas jag att jag fått i mig middag med ;p

Svar: Härliga tider!! Hoppas att du kom ihåg att andas med ;) Hur går det med skyttet nu? Kramar
aangelas.blogg.se

3 tove:

Lagt skyttet på hyllan tyvärr... Tycker inte riktigt om skytteförbundet... De är lite förlegade

Svar: Åååh vad tråkigt :(
aangelas.blogg.se

Kommentera här: