Förlåt..

Som sagt, förlåt mig snälla ni för min urusla uppdatering senaste veckan men det ligger till som så att jag kliver upp 5 varje morgon och har jobbat måndag-lördag förra veckan, ledig igår och nu har jag hoppat på igen. Jobb idag, imorron, ledig onsdag, jobba torsdag-lördag och ledig söndag, jobbar måndag, ledig tisdag och sen jobbar jag nio dagar igen.. 
 
Självklart gäller gymmet måndag, onsdag och fredag med! Icke att förglömma liksom! Min älskade sambo kom hem i lördags och for imorse igen. Känns som att han kom hem och for i samma veva, hann umgås med han igår. Åsså har jag vänner som gnäller på att dom inte hinner träffa sina karlar, som dom i alla fall delar säng med varje natt!!! HALLÅ..!!! Ni sover i alla fall brevid varandra!! Sluta gnälla.. Jaja, hann "umgås" lite med han i lördags med men det var liksom inget bara han och jag.
 
När jag kom hem från jobbet var han med Emil, Therese, Johan och Klara, sen blev det middag och iväg på 30 års fest. Kom i säng 04.30 på söndag morgon.. URS säger jag bara!! Men men, hade rätt roligt på festen med, fast jag var chaffis. Frös som en jävla gris och var rätt uttråkad några gånger men övervägande del hade jag kul :D Tack Emelie för att du fixade festen :D
 
Igår var det myyyyyyyyys hela dagen med älsklingen, det tycker jag fan att jag var värd! Älskar att jobba och trivs nå grymt bra där jag är nu.. Men de var bra underbart att ligga på en varsin sida av soffan och bara vara ❤ Längtar redan som en tok till nästa helg!! 
 
Nu ikväll har jag äntligen gått på en mycket efterlängtad promenad i värmeböljan med bästa Therese, Zip och Fonzo. Fan vad härligt det var, trotts myggen! Haha! Hoppas nu att vi kommer ha tid att gå fler promenader. Känns bra dels för träningen och även att surra av sig lite, vi hinner gå igenom ganska många samtalsämnen på 45 minuter :P hehe..
 
Just nu sitter jag här och försöker få till ett vettigt inlägg, halvt kollar på tv och öga går i kors. Hahaha!
Nej, kanske tippa omkull sig i soffan, men då somnar jag väl ;) hehe
 

Kommentera här: