Minigran, julklappar och svammel.....

Jaa ni.. Jag har varken tid eller speciell lust att blogga just nu känner jag, men ni ska få ett litet inlägg ändå :P Haha! Lust att blogga har jag väl men jag vet inte alls vad jag ska skriva om. Har två saker som mitt liv kretsar runt just nu och jag kan inte skriva om något av de så då låter jag bli att blogga istället då det ändå bara kommer ur mig nå svammel (precis som de här inlägget känner jag)
 
Funderar faktiskt på att lägga ner bloggen helt men den är så bra å ha då man kommenterar andras bloggar. Nåja, vi får se hur det blir.
 
Idag har jag pyntat minigranen och ställt fram den och tagit fram julklapparna, dock på bilden här nedan fattas maz 5 julklappar. Tycker att våran julgran är alldeles tillräcklig som det är i dagsläget. Få väl se hur allt ser ut den dagen det finns barn i huset, älsklingen vill dock ha äkta gran och jag vill ha plast så jaa.. Vi får se hur de blir, om de blir nån gång i framtiden :P
 
 
 

Kommentarer:

1 tove:

Jag var inne på en vit gran förra året med rosa glitter å kulor... Men blev ingen det året. I år ska det bli en petson å findus gran variant eller kanske ska kalla det sven nordqvist gran... ;p

Kommentera här: