Fett och flebb äckel....

Ja jag vet att jag nyss har blivit mamma och jag vet att det "ska" va så här.. Men jag orkar inte psykiskt med detta, jag mår jätte dåligt över min kropp nu och när vi kommer hem från Klimpen ska det bli ändring igen! 

Jag längtar efter att kunna ha mina kläder igen, att någonting ska kunna sitta snyggt igen.. Mina jeans är åt helvete för små,  endast mina gravidjeans jag kan ha.. Klänningarna sitter inte alls snyggt.. Jo, EN klänning gör de men då ser det ut som att jag ska på begravning..  Passar kanske inte fullt så bra imorron då man ska på dop!  

Det jag har planerat att ändra på när vi kommit hem igen är att jag ska försöka hinna med ett pass med min kettlebell varannan dag. Ska försöka sluta med godis och kakor igen, vissa tror inte att jag kan å bara därför ska jag fan visa att jag kan!! Och så ska jag försöka ta tillbaka frukosten som jag åt sist, två ägg, ett glas fil och flingor.

Något mellanmål måste jag försöka trycka in med då det går 6 timmar (minst) mellan frukost och lunch å sen runt 8-9 timmar mellan lunch och middag vilket är helt åt helvete!! 

Nä, ni har jag fått gnälla lite.. Tack för de å ha en bra kväll 😃

Kommentera här: