Vinter..

Nä, det är slut på oktober nu så det är slut på rosa blogg för min del.. Däremot har jag bestämt mig för att det fan ska vara vinter någonstans och när det uppenbarligen inte vill vara det ute så får jag väl ha det på bloggen då..
 
Så nu kommer min blogg se ut så här ändå fram till våren.. Ja, om jag kommer vara aktiv så länge med bloggen vill säga.. Vet inte vad jag ska skriva om här längre, har helt tappat stinget för det här :(
 
Jobbar hela tiden känns det som, är just nu på ett lekland.. Det ser ut som följande med jobbtiderna måndag-onsdag 9.30-17 torsdag-fredag 9.45-18.15 ledig lördag-måndag tisdag-onsdag 9.45-18.15 och torsdag-fredag 9.30-17 lördag 9.30-15 ledig söndag..
 
Inte underligt att man är helt slut på när man kommer hem heller.. En kompis frågade igår hur det går med träningen.. Jag hinner seriöst inte!! Åsså säger alla att om man vill så hinner man.. Jo, jo, visst är det så.. Kliver upp, eldar, käkar frulle, far på jobbet å jobbar, hem, elda, käka, sova.. Så går mina dygn runt nu.. Försöker hinna med massa andra grejer hemma och när älsklingen väl är hemma försöker jag hinna umgås med han med..
 
Så jag kan ju säga som så att bloggen inte kommer i närheten av första hand längre.. Och sen dessutom att jag har skrivtorka gör inte saken bättre..
 
Hoppas att ni har det bra iaf :)
Ha de gött

Kommentera här: