Sista..

Yes.. Då var veckans sista gympass avklarat (tidigare idag iaf) Körde ben/rumpa/rygg/biceps idag. Slaktade inte lika hårt som i måndags så det blir nog ingen träningsvärk imorron!
 
Däremot höjde jag vikterna en skvätt på tre grejer. Gjorde skivstångsrodd (med en mindre skivstång) den tog jag 7kg (på varje sida) å 5kg i måndags.. Kände att de va lite väl lätt i måndags så.. Och så ökade jag till 10kg från 5kg på hantelrodden, även där kändes det för lätt i måndags men var för lat för att hämta andra hantlar.. Körde även 10kg i vardera handen på vadhävningarna..
 
Känns bra att öka vikterna, få se om min bättre hälft ändrar mina vikter till något lättare när han kommer hem. Så blev det sist för han tyckte att det såg lite för tungt ut på vissa övningar. Hehe. Utfallen kan jag säga var fan rena rama döden idag! Squatsen och sumosquatsen gick faktiskt någorlunda idag. De sista 10 sumosarna var plågsamma som fan men jag gav icke vika idag!
 
Imorgon står det rodd/intervaller på mitt schema men det får nog bli en promenad med Therese, Zip och Fonzo å så blir det nog träningscykeln ett tag. Sen bär det av in mot stan för nya äventyr :)
 
 
Vad ska DU göra i helgen?

Kommentarer:

1 Emma:

sv: nej, faktiskt inte. Det är en Engelsk Springer Spaniel :)

2 Wysteriias skönhetsblogg:

man ska lyfta tungt ;) Faaaaast inte för tungt för då lyfter man ju lätt fel :)

Svar: Precis! Som jag misstänkte höjde älsklingen vikten på två grejer plus att han såg till att jag körde lite mer med skivstången idag :P hehe
aangelas.blogg.se

Kommentera här: