Helgen och en PT...?

Då har vi varit borta över helgen igen så därav bara recept uppdateringar i helgen :P Älskar tidsinställda inlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva så då är dessa inlägg toppen :)
 
I fredags for jag, svärföräldrarna och svågern upp till Agnsjön och bodde in oss i husvagnen. Älsklingen kom senare på kvällen. Jimmy, Therese och ett annat gäng kom dom med och började förbereda inför lördagen och 30 års festen. 
 
Lördagen blev det tipsrunda, mat och fika hela dagen känns det som :P Hehe! Försökte hålla mig lugn med både mat och fika men det var lite svårt. Äh, de är snart borta igen så ;) På kvällen gick vi iväg för att bada kannibaltunna å basta. Helt underbart! Blev bara jag, älsklingen, svågern och Jimmy men det kvitta. Var några fler som var med ett tag men de var inge länge. Värmde på en burk bullens och lite bröd innan vi gick och la oss.
 
Igår blev det äta frukost och packa ihop innan hemgången. Längtar redan upp dit igen!!!! Igår kväll gjorde älsklingen en jätte god köttgryta och så blev det te och filmmys i soffan efter middagen.
 
Idag har jag kört mitt första pass för sommaren/ever på Ö&B gick jätte bra (tycker jag iaf) sen blev det handla mat, gymma och nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå så jag kan knalla över till grannen för lite födelsedagsfika (får väl se om det blir en kopp kaffe eller lite smörgåstårta)
 
I alla fall, när jag hade varit på gymmet ett tag så kom en kille jag inte sett förr, vi körde vårat eget race (självklart) jag brukar titta på hur andra gör övningar och får lite tips av dom. Jag frågade vad han tränade på en övning och han berättade att det var bröst han tränade då (jag trodde det var triceps, haha!!)
 
Vi fortsatte prata lite, han var ny i Mellansel, han flyttade dit 1/5 och kom från Syrien. Han frågade om jag var en PT för han tyckte att jag gjorde alla övningarna helt perfekt, han blev lite chockad då jag berättade för han att jag började träna 5/1 i år, så berättade att han hade tränat i 10år (tro jag de var) Det var i alla fall jätte roligt att han trodde att jag var en PT för att jag var så duktig. Hihi.. Tack Jenny och Andreas för det :D
 
Jenny har sett till att jag börjat och visat mig många övningar, har ändrat om lite i hennes upplägg och lagt till saker som jag själv tycker och Andreas hjälper mig att genomföra dem rätt. Men som både Sandra och Stefan sa förra veckan, dom må ha hjälpt mig igång och de må peppa mig, MEN, den som i slutändan gör skitgörat är ju jag själv :P

Kommentera här: