City akuten..

Har sett några avsnitt av city akuten på tnt nu i helgen och avsnittet som tog slut nyss gjorde faktiskt lite så att jag längtade efter julen.. Men snälla ni, säg inget åt varken svärmor min eller Sandra, dom blir så glada då :P hehe..
 
I avsnittet var det jul, dom tog in hemlösa och hjälpte dem + sitt vanliga arbete de har på akuten.. Och på slutet nu så var det en kvinna som sjöng "holy night" jätte vackert, lugnt och stilla.. Så delade de ut julklappar till barnen som sov kvar på sjukhuset.. Sen när personalen gick ut så snöade det.. Såååå mysigt..
 
Ja jag tycker att julen är mysig men jag tycker att den är så grmyt överdriven!! Satt och kollade i en katalog hos svärföräldrarna nu ikväll och då hade dom massa julgardiner och pynt i den, REDAN!! Allt blir så tidigt och sådan hysteri, jag kan inte förstå varför.. Poängen med att vuxna människor byter pengar är i min värld helt stört! Visst, det är bra om man inte har råd att köpa nått själv som man behöver, men då ska dom lyckas köpa de man önskar sig med och inget annat trams som man inte behöver..
 
Nåja, nu ska jag sätta mig och titta efter födelsedagspresenter åt mig själv som jag ska skriva upp på min önskelista.. 29 dagar kvar nu ;)
 

Kommentarer:

1 Sandra:

Underbara JUL! :D Åh nu fick du mig att börja längta...hihi. <3

Svar: Haha.. Förstod jag väl :D
aangelas.blogg.se

Kommentera här: