Valborg!

Men vad roligt det kändes.. Eller inte.. Skulle till svärmor igår kväll och fira henne, frågade Andreas vad jag skulle ha på mig och som vanligt haspade han ur sig "ta nå bra" mjo.. Å de vill ju alltid en kvinna höra? Började dra på mig en klänning å nå snygga strumpbyxor men kände mig så jävla malplacerad i dessa kläder så de inte var klokt! Drog på mig jeans och en tröja, i vanlig ordning och muttrade "tänk om jag hade fått ha på mig träningskläderna iaf som jag trivs i.." 
 
Tro dock inte att dom hade uppskattat om jag skulle komma dit klädd så. Men men, gick ju att ha på sig jeans å tröja med, de funkar alltid annars så why not?
 
När vi kom hem igår kväll såg jag att jag hade fått två nya kommentarer på gårdagens inlägg. De var från två gamla klasskompisar, som båda två börjat läsa min blogg. Gissa om jag blev glad!! Var jätte roligt att se! Ena gick jag med mellan dagis och 9an och andra bara 7an till 9an. Men ja, blev jätte glad att se att dom läser min blogg, tack brudar :D Såg även att jag hade rekord för min blogg igår med 39 sidvisningar. De är bra, då betyder det att mina 17 läsare jag hade igår borde hunnit med några sidor här på bloggen ;) 
 
Hoppas nu att ni stannar kvar och att ni gillar det jag skriver :D 
 
Just nu sitter jag och fördriver tid medans min bättre hälft spelar schack med Fanny. Vi blev barnvakt idag på eftermiddagen. Asså detta spel förresten, jag fattar inte ett jävla skit och båda två erbjuder sig att lära mig men NEJ tack! Jag klarar mig. Vill inte bli spöad av en 8åring och jag vet att jag åker på stryk av Andreas å jag vet hur sur jag kommer bli så jag hoppar över det ;) hehe.
 
 
 
Ja just de, det är ju valborg idag, vad ska ni hitta på idag/ikväll då? Själv ska vi ha grannarna på middag och så blir det efterrätt hemma hos dom.

Kommentarer:

1 M:

Fin bild ^^ Trevlig valborg på dig! Själv firar jag det i Thailand :D Checka gärna in min gayblogg :*

Kommentera här: