Min egen sminkhörna..

Äntligen! Jag har världens bästa älskling!!! :D I söndags när vi var klar med nya sovrummet (förutom några lister) så sa älsklingen "nu får du inte gå upp på ett tag" å jag svarade "vad ska jag göra då?" han svarade "sitt i soffan och slappa" så jag gjorde som han sa..
 
Efter lite mer än en timme kom han ner och sa "nu får du gå upp och kika.." mamma och Birgit stannade kvar nere (haft dem på besök i helgen, mer om det i ett annat inlägg)
 
Gick upp med älsklingen hack i häl :) Såg min STORA Marilyn Monroe tavla på väggen mot gamla badrummet (eller blivande beroende på hur man ser det) den passade verkligen där! Tränkte att det var de han hade hunnit med och gjort lite annat små pyssel.. Men icke, så drog han med mig på andra sidan sängen..
 
Där hade han snickrat ihop en sminkhörna till mig :D Dock är den inte riktigt klar än, ska få speglar, sitt puff, belysning, upphängning till hårblåsen å plattången och vägguttag (elen är inte dragen än)
 
Jag älskar det men han är inte nöjd.. Han tyckte inte att hyllorna blev bra.. Nåja, vill han göra om det så får han göra det men jag är supernöjd! Nu får jag ha mina grejer där, smink, parfymer, krämer, oljor, nagellack, hårgrejer och smycken.. Bara mina grejer, äntligen :D Hihi...
 
Å jag som trodde att vi skulle ha ett stort linneskåp där :P När jag stod å packade upp allt där i söndags kväll insåg jag hur mååååånga nagellack jag har.. Hehe.. Ooooops.. ;)
 
 
Visst blev det fint då?? :D
 

Kommentera här: