Fy satan det här vill jag aldrig uppleva igen!

I söndags blev det dåligt med mat och dryck för mig, jag vet, massa fyyy!!! Åt "lunch" innan jag for på jobbet vid 10 hade ingen rast och åt middag med sambon ca 17.30 somnade på soffan i vanlig ordning, låg och myste med han de tillfällen jag var vaken.
 
Vid 00.30 gick vi och borstade tänderna sen blev jag svimmfärdig! Satte mig på huk och A kom med ett glas vatten. Kändes som att jag skulle kräkas så jag hasade mig till toastolen, hände inget men tyckte det var på väg "där bak" istället. A hade knuffat igen dörren innan så jag skulle få kräkas i fred, han hörde en duns ända ut och när han kom in låg jag blödande, avtuppad på vårat klinkersgolv ...
 
Han ringde 112 och dom skickade ambulans på en gång. Jag kvicknade till liv medan han pratade med dem och jag fick byta nå ord med dem. Mina framtänder gick av, jag fick ett jack+bula vid ena ögonbrynet och en uppfläkt läpp (med en tandflisa i) gick bra i ambulansen, tjejerna var grymt trevliga!!! Inne på akuten sydde vi ihop min läpp efter dom plockat bort tandflisan.
 
Fick komma upp på avdelning natten till igår och blev kvar där till ronden på förmiddagen, dom sa att det kunde bli så för vissa och inget man kunde höra något åt. Fick med mig antibiotika hem sen spenderade jag och älsklingen över 1 timme hos tandläkaren för att fixa nya tänder åt mig. Nu blir det till att vara hemma och ta det lugnt i några dagar. Får även ha älsklingen hemma med mig några dagar.

Kommentarer:

1 tove:

Hemskt du!!! Inget roligt. Du får krya på dig eller hur man ska säga... Å ta hand om dig. Jätte kramar

Svar: Ja huvva det var inte alls nå roligt :( Enda nöjet jag har i det hela är att Andreas blir hemma i veckan med mig ;) hehe.. Stannar hemma från jobbet hela veckan för jag tycker att jag ser hemsk ut, ögat går att sminka över men läppen är svälld så jag skulle inte vilja handla av nån som såg ut så här :P Ta hand om dig du med <3 Massa kramar
aangelas.blogg.se

Kommentera här: