Det största i mitt liv...

Ja det kan man väl säga tycker jag 😊 Något som jag har hållit hemligt här på bloggen är att vi har väntat barn och för precis två veckor sedan idag kom hon våran lilla prinsessa 💜
 
Hon kom till världen ca 6 veckor för tidigt och med en jävla fart.. När jag berättar hur hon kom ut så säger folk "åh jag längtar efter hela förlossningsberättelsen" jo, kul för dig men thats it liksom.. Haha..
 
Det gick verkligen tok fort och vi hann nätt och jämt med själva.. Tänkte skriva om den dagen i ett annat inlägg, ska ta och sova igen nu efter lite amning så jag är pigg till nästa.. Men nu vet ni iallafall vad som hänt
.. Hihi

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh jag längtar tills jag får träffa er....Dixie och lilla Björnää....<3 jag är redan så kär i dom och har inte ens träffat dom små liven än <3

Kommentera här: