Rosa bandet manikyr nr:6..

Igår gjorde jag en till rosa manikyr.. Ska göra mitt bästa att få till rosa naglar en gång till den här månaden.. Tidsmässigt hinner jag, helt klart! Men älsklingen kommer hem på söndag och han gillar inte dofterna av nagellack så jag får se till att göra de när han är ute och jag inte jobbar.. Nåja, de ska ba gå :P
 
Här har jag börjat med ett lager IsaDora´s "icy purple" (så de blev inte bara rosa) tog nageltejp eller vad det heter som jag klippte till och la ut som jag ville ha dem, sen blev det ett lager IsaDora´s "knock out pink" tog sedan bort tejpen då jag målat översta lagret och när allt torkat så blev det självklart ett lager toplack, körde IsaDora´s även på det.. Enda vanliga topplacket jag har faktiskt..
 
Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev rätt bra ändå :P
 
 

Kommentera här: