Rosa bandet manikyr nr:2..

Här kommer manikyr nr 2 som är inspirerat av rosa bandet.. Den här gången har jag valt IsaDora´s "black lacquer" och Essie´s "pinking about you" den sist nämnda ingår i Essies rosa bandet kampanj..
 
I Essies kampanj finner du även 6 andra lack: Mademoiselle, Status Symbol, Pink diamond Ballet Slippers, Bachelorette Bash å Muchi Muchi.. Om du köper ett av dessa lack så går 10 kr oavkortat till Cancerfondens Rosa Bandet kampanj..
 
Denna manikyr känner jag att jag faktiskt har snott av fröken Honi (länk till hennes blogg i listan här brevid då det konstant ska jävlas när jag ska länka i inläggen) men ja, jag gillade det hon hade gjort så jag gjorde därför likt själv dock med ett annat bas lack :)
 
 
Tycker lite att den här manikyren påminner om en snöig vinternatt :P Hehe.. 

Kommentera här: