Grymt nöjd!!

Ursäkta mig men jag är grymt nöjd nu! Bestämde mig för igår att jag skulle ut och jogga/gå fort/springa nu på morgonen istället för att cykla eller ro. Folk gnäller ju vad fan jag än gör på morgonen, rätt roligt de med när man väl gör nått på morgonen!
 
I alla fall, drog på mig träningskläderna och drack min kopp med kaffe i vanlig ordning, på med mp3n och ut! Är typ 10 grader i skuggan, men jag tog mig ut ändå. Fan vad skönt det var så här i efterhand! Tog en runda på 1,76km, den "runt berget" det tog 13,25 minuter enligt min ALT (active life tracker) känner mig grymt nöjd!! Har inte varit ute på en sån här runda på ett år, minst. Hehe
 
Minns inte alls hur fort det gick sist men jag tror inte att det gick nå snabbare än vad det gjorde idag. Ska bli kul å se hur lång tid det tar i slutet av sommaren. Försökte jogga så mycket som möjligt men astman å latkärringen i mig var inte riktigt med på noterna ;) hehe
 
 
Här ovan ser ni en nöjd tjej! Haha! 

Kommentarer:

1 MADDISENJ.SE:

Bra jobbat!

Svar: Tack :)
aangelas.blogg.se

Kommentera här: