Några dagar sen sist..

Mja, nu är det några dagar sen sist, har varit uppe i Klimpfjäll med svärföräldrarna torsdag-söndag! Grymt härligt och väldigt avkopplande. Tidiga kvällar, ganska tidiga mornar, härligt väder, bra sällskap, god mat. Finns inte så mycket mer man kan kräva!
 
Tränade självklart varje dag, både promenader och med min lilla kettlebell ;) I lördags gjorde vi nått jag inte har gjort på flera flera år, vi åkte ut och satte oss på sjön och pimplade röding! Svärmor fick 1 fisk, svärfar fick två fiskar och jag fick fyyyyyra :P hehe! Kul att jag fick vara värst för en gångs skull.
 
Gubben var i Saxnäs på Marsfjäll Mountain Lodge med massa Polaris frälsta människor och fick se demos på 2015 års Polarisar :D På vägen hem stannade vi till där och käkade middag, delade en "älgpasset" med svärmor, på den pizzan var det älgfilé, kantareller, ost, tomatsås och sallad. GRYYYYYMT GOD!!!
 
Igår blev det en lugn kväll hemma och idag har vi varit i skogen 5 timmar, är helt jävla slut på kan jag ju säga ;)
 
Här kommer en sammanfattning av min helg i bilder :)
 
Hur var din helg då?
 

Kommentarer:

1 tove:

Myyys... Om man bortser från snön då;p Här är det bara plugg som gällt:/

Svar: Går de bra med pluggandet då?
aangelas.blogg.se

Kommentera här: