Men satan i gatan!!

Min fina älskling for till stan en sväng igår och när han kom hem tog han fram några leksaker han hade köpt. Kettlebellsen ser ni ju vikterna på och på medicinbollen är det 3kg, 12kgs kettlebellen är lite väl lätt för han och 8kgs är lite väl tung för mig. Men vi ska ordna de problemet snart :P
 
Vi körde ett pass igår (läs två) på en film vi hittade på youtube, tycker att den var jätte bra. Sen blev det ett längre pass för mig igår kväll och dra åt helvete säger jag bara vilken träningsvärk jag har idag!!! Trappen till övervåningen är åt helvete, den är jätte hemsk att gå i. Men då vet man ju att man har gjort något bra :D Haha!
 
Med en kettlebell tränar man hela kroppen på en gång, man tränar både de långsamma och de explosiva muskelfibrerna, man stärker kärnmuskulaturen, man tränar uthållighet och styrka. Bra skit med andra ord :P
 
Nä, nog är jag nöjd med att försöka mig på ett pass idag och sen plåga mig igenom resten av förmiddagen så blir eftermiddagen i en bil, känns bra de :D hihi..
 
 
Vad ska du hitta på i helgen?
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

Kanske jag borde damma av min? Men jag har så svårt för o träna hemma, det blir ju liksom inte av!! :P

Svar: Klart att du ska det! Anser att det är bästa inköpet som har blivit av sen vi köpte nya kaminen :P hehe
aangelas.blogg.se

Kommentera här: