Taskiga Anna?

Nej, poängen med mina inlägg är inte att jag ska vara taskig med er utan försökta peppa er till att göra något som NI själva vill! Jag misstänker att det är en anledning till att ni besöker min blogg?
 
Jag må låta bitsk och elak i mina inlägg men det har sina anledningar:
  • jag är bitsk och elak ;)
  • jag är evinnerligt trött på folk som hela tiden gnäller men aldrig gör något åt det själv.
  • det är lite peppande när folk slår näven i bordet och säger "nu gör vi så här, håll käften"
 
Vill ni ha min hjälp för peppning eller råd så är det bara att fråga! Jag gör så gott jag kan för att ge er bra svar men tänk på att jag inte alls är utbildad utan jag går bara efter vad som funkar på mig :)
 
Tänkte skriva det så att jag inte skrämmer ihjäl er, men så är det. Haha! Men jaa, jag hoppas att ni förstår att det är bara att skriva en kommentar om ni vill ha hjälp med något eller om ni undrar något så ska vi lösa det :D
 
 

Kommentarer:

1 Sandra:

Jag är seriöst beroende av din blogg. Jag kollar den säkert 10ggr per dag..haha. Tycker att du är ärlig men ibland blir det lite som när man försökte ta körkortet. Du vet hur man mådde av hur folk försökte peppa en men det blev lite för mkt. Trots detta så är jag ändå en säker besökare..haha..Men du vet ju hus jag funkar! ;) Vidrigt ärlig och jobbig! ;) haha

Svar: Hahaha! Hejja Sandra :P Jo, ska försöka tänka på de, men hjärnan hänger inte alltid med :)
aangelas.blogg.se

Kommentera här: