Tack..

Jag kan inte låtabli detta.. Tack till alla ni som tror att ni har hjälpt mig och tror att ni har gjort någon skillnad i min viktnedgång och med min träning.. Tack till er som tror er kunna hjälpa mig.. Men ska jag vara ärlig så har jag bara tre här i världen att tacka för hjälpen!
 
  • Jenny - som med sin envishet fick igång mig, som tvingade med mig på gymmet och sa "nu gör du som jag vill och har det inte funkat efter en månad skiter vi i det!"
  • Andreas - som puschar, envisas och är drivande. Förstående kan jag också säga, än har han ju inte kastat ut mig trotts mina härdsmältor ;)
  • Therese - som dragit med mig på promenader. Har dock gjort genom alla år jag bott här. 
 
Det är er tre jag har att tacka för hjälpen. Ni andra har ärligt talat inte hjälpt mig mycket alls! Om ni ändå anser att ni har hjälpt mig, vad har ni då hjälpt mig med? 
 
Jag vet att det låter elakt men jag höll på att skratta ihjäl mig nyss när en viss person försöker ta åt sig "ära" för min viktnedgång. Då människan i fråga inte gjort ett skit. 
 
Jag kommer fortsätta med min träning och min kost, vad folk än säger och tycker. Jag vill komma i bättre form. Jag hade två mål vilka båda har spruckit tidsplansmässigt! Men till nästa sommar, då jävlar ska jag vara i den form jag vill, då jävlar ska jag vara på topp.
 
Jag ser allt framför mig, det är viktigt att göra! 

Kommentera här: