Ny kärlekslista varje månad..

Ja de gick ju bra å gymma med svågern idag! Vi rymdes på gymmet båda två utan att slå ihjäl varandra eller bli osams ;) hehe! Fick lite hjälp av han med lite stretching, är helt slut på framsida lår sen några veckor tillbaka.. Och så visade han en övning för bålen med som jag ska köra fler gånger, varje onsdag helt enkelt :P hehe!
 
Nu ikväll har jag suttit uppe i en skrubb som vi har, letade efter en bikini först som jag hoppades att jag hade där, hittade TVÅ :D börjar passa i alla fall.. Sorterade även upp mina grejer lite bättre där. Hittade en gammal dagbok som jag släpade hem från mamma och pappa sist jag var där. OMG säger jag bara, fan vad pinsam man var på den tiden, skrev lite nu och då mellan 1997 och 2002 haha! 
 
Fick i alla fall veta när jag och en av mina äldsta BFF blev kompisar :P hehe. Och jag kan ju säga de, var du i mitt liv av någon anledning någon gång under den tiden står du garanterat omnämnd där :D Tro fan att jag skrev ny "lista" på vilka jag var kär i typ en gång i månaden.. Jisses va roligt de var å läsa.. Hahaha!
 
Nä, nu ska jag blänga lite på tv innan det blir sängen.. Imorron är det fan hårdkörning varesig jag vill det eller inte!!! Tänkte köra ett pass på träningscykeln innan frukost, kolla om Therese har tid för en promenad dock efter frukost och sen blir det till att gå med röjsågen. Sen efter de får vi se vad det blir :)
 
Vad ska du göra imorron?
 

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

Lååångt svar, hehe: Oj, Man har ju JÄTTEKÄNSLIG hy i armhålan och vi tjejer som rakar oss för jämnan under armarna gör väl inte det hela bättre utan man kan väldigt lätt få eksem, irriterade hårsäckar eller infektion i huden eller till och med svamp. Ser det ut som eksem hade jag faktiskt provat att skippa raka mig under armarna någon dag extra (mest för att inte irritera) och kanske försökt behandla med en salva som är hydrokortison liknande mot just eksem. Blir det inte bättre så hade jag nog faktiskt rådfrågat på apoteket alt. gått till en hudläkare. Som sagt huden i armhålorna är jättekänslig samt att bakterier lätt trivs där då vi ju inte direkt går med armarna utåt om dagarna, haha ;)

Jag vet inte om denna från LCC just är för känslig hy så jag hade nog testat typ Niveas eller Vichys mot känslig hud ja.

Svar: Tack :) Det ser inte ut som eksem men känns nästan som det.. Använder hydrocortison när jag kommer ihåg det :P hahaha! Ska se om jag hittar åt nån sån å kasta den jag har nu, känns ju som att de syns men det gör inte de :P
aangelas.blogg.se

2 Tilla:

Hm...
Jag hoppas att jag inte står med haha

Svar: Haha! Inte på nån kärlekslista men du står med på flera andra ställen :D
aangelas.blogg.se

Kommentera här: