Garnier respons med marvellous nectar..

Jag har kommit fram till att jag måste göra något åt mitt hår! Sen förra slingblekningen jag gjorde (vilket jag ångrar SKARPT!!!!) har mitt hår varit som svinto när jag har i schampo. Mitt hår som alltid har varit så följsamt och bra. Alltid fått beröm av frissor för mitt hår och nu vill jag inte ens ta i det själv :( Va i helvete var jag tvungen å slingbleka skiten för då??
 
Skickade ett meddelande till min frissa och lovade att aldrig igen vika en tum från vad hon säger om mitt hår (så länge hon inte vill klippa mig kort då kommer jag protestera!) Frågade henne vad jag skulle göra och hon rekomenderade inpackning och hårolja DAGLIGEN i två veckor!
 
Sagt och gjort! Jag investerade igår i både schampo, balsam, inpackning och hårolja. Nu får vi se om detta är nå bra nu då.
 
 
Serien består av schampo, balsam, inpackning och en hårolja. Samtliga produkter innehåller arganolja som är känd för att skydda och ge håret näring samt kameliaolja för en ”sensuell och feminin” doft. Hela serien har fått en signaturdoft med toner av jasmin, vanilj och patchouli. Serien är framtagen för torrt och skadat hår, måste ju alltså passa mig då. Priserna på dessa ligger på 25-75:- och finns på de flesta butiker.
 
Håll nu tummarna att det kommer hjälpa så kommer "domen" på dessa framöver :)

Kommentera här: