Urs vad jag längtar!!

Jag vill också åka till Älvdalen nästa onsdag och bara mysa, kolla på snygga jänkare och andra snygga bilar och umgås med vänner.. Men jag ska vara vuxen i år och jobba.. DET SUGER!! Men va fan, nästa år tänker jag va ledig så då kommer jag mina Älvdalingar ;) 
 
Och ni som ska dit, NJUT, ta in alla intryck, sug i er all däckrök ni kan, njut av alla börnisar som det kommer bjudas på, titta på snygga lackeringar, snygga bilar, snygga kläder, fulla å roliga människor, umgås med vänner och bara njut! Och till er med bloggar som ska dit, ta massa bilder och lägg upp på eran blogg och skriv till mig så jag får titta :P Hihi
 
Älvdalen må inte vara mycket för världen men för oss är det mycket, ett helt underbart litet samhälle med allt jag nyss skrytit om, Cilla, fattar du att jag är avis på dig som bor där ;) Kan dock tänka mig att Älvis, precis som alla andra ställen suger ganska mycket resten av året :P hehe..
 
 
 

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

Det var sååååå roligt i år! Nästa år ser du till att pallra dig hit!! :D

Svar: Jo jag har hört det.. Är sååå avis på er alla!!! :D Ska göra mitt bästa för att infinna mig där nästa år, det är nått som inte känns komplett med sommaren när jag inte varit till Älvdalen <3
aangelas.blogg.se

Kommentera här: