Sommar, crusing musik, volvo och värmebölja..

Äntligen är arbetsdagen till ända (ja, 15.00 för att vara exakt) dagen har gått som på räls! Inget krångel, inga sura kunder bara en massa värme och svett.. Haha! 
 
Det är så att dom som äger lokalerna (och arbetsmiljöverket) tycker att det är acceptabelt att jobba i 27 graders värme, och värre blir det när de är ännu varmare än idag har mina jobbarkompisar lovat.. Det går inte att sänka värmen och det finns knappt någon ventilation..
 
Blev lite irriterad på en kund idag som kläckte ur sig kommentaren "kan ni inte sänka värmen här, man håller ju på att svettas ihjäl..." jag svarade då "näe tyvärr går inte det" men jag var nära på att säga "nä, vi vill gärna höja värmen för att det är alldeles för kallt att jobba i 27 grader!!" 
 
Ursäkta mig men fan är folk dumma i huvudet? Tror dom inte att vi hade sänkt värmen om vi hade kunnat? Helt seriöst?? 
 
Såja, nu har jag fått ur mig det ;) I bilen på vägen hem var det en enda stor värmebölja med.. Men jag gjorde som jag sett alla andra raggare gör, veva ner rutan, upp med armen och dunka "crusing musik".. La upp bilden nedan på fejjan å skrev "Sommar, crusing musik, volvo och värmebölja.. Kanske bli raggare av mig med nån gång"
 
Älsklingen och en av närmsta kompisarna blev nöjda över kommentaren att jag ska konvertera till raggare jag med :P hehe! Till saken hör att många av våra vänner är raggare :)
 
 
Är du en raggare? ^^

Kommentarer:

1 Sandra:

Hell yeeeee! ;) Stolt över dig gumman <3 :D

Svar: Ja no förstår ja att du e de ;) hehe! <3
aangelas.blogg.se

Kommentera här: