Träffat en god vän och fått ett butiksbiträde att bli jätte glad :D

Så roligt! Idag har jag varit på stan och träffat en kompis som jag inte har träffat på grymt länge!!! Just nu bor han strax utanför Göteborg men är hit ibland på jobb. Idag hade han till och med tid med både kaffe och lunch, han har sällan tid med mer än en kopp kaffe. Jätte kul att träffa han igen måste jag säga.
 
När jag ändå var inne i stan var jag in på Intersport och provade löpskor. Blev dock inget inköp men det kommer, jag vet vad jag vill ha i alla fall. Var roligt när jag sprang där på löpbandet och han som jobbade där frågade om jag tänkte på hur jag sprang "näää vadå?" sa jag då, klev av bandet å han lät jätte imponerad då han sa att jag hade jätte fint löpsteg, att det var ovanligt att folk sprang som jag men att det var något som dom kämpade för att man skulle göra, jag springer naturligt på tårna och sätter ner foten väldigt rakt och bra.
 
Grymt kul å höra!!!! Å han tyckte ju att det var roligt att se med att det finns sånna som jag :P hehe. Fick prova tre par skor. Första var tråkiga men gryyyyyyyyyyymt sköna!!!!! Älskar dom!! Andra paret var såååå snyggt men inte alls lika skön på foten så dom gick bort direkt. Sen tredje paret var snygga men inte alls lika sköna, såg mer klumpiga ut. Vi testade första och sista paret på löpbandet en sista gång.
 
Han tyckte att båda skorna passade toppen för mig men ja, det blir nog dom tråkigare.. Haha! Har man mer "neutrala" skor kan man ju ha någon snygg topp, vilket jag oftast har (min chockrosa tränings topp från Kari Traa) det positiva är att dessa skor kommer i en annan färg till hösten, MEN om jag ska ut NU hjälper inte det när jag har kassa skor just nu. 
 
Nåja, vi får se hur det blir.
 
 
 
Vad har DU haft för dig idag då?

Kommentarer:

1 Wysteriias skönhetsblogg:

En annan joggar mer som en vinglig elefant ;) Hade behövt någon som springer bredvid och skäller på mig för jag tror inte mitt steg är bra, haha!

Svar: Hehehe!! Jag kan se det framför mig :P Tack för den synen på morgonen, det gjorde min trötta dag mycket bättre :D Har du ingen du kan tvinga ut med dig då?
aangelas.blogg.se

Kommentera här: