Resultat efter 4 månader..

Har inte orkat ta nån jämförelse bild så det får ni lugna er med ett tag till. Hehe. Jenny har varit här en sväng idag, druckit kaffe, surrat och mätt mig. Känns bättre att jämföra de när hon började istället för att det blir älsklingens mått.
 
Nåja, här kommer resultaten:
 
  • Vikt -8,5kg
  • Midja -11cm
  • Byst -9cm (dock annan bh)
  • Lår -6cm
  • Armar -1cm
  • Rumpa -13cm
  • Höfter -3cm
Jag känner mig faktiskt glad och nöjd över mina resultat! Jag har ju faktiskt kämpat för dem så varför ska jag inte vara det liksom? 
 
Och till er som har funderat på det, jag har ingen ätstörning, och fick igår bekräftat av kvinnan som står mig närmast att hon kommer säga till om hon märker något konstigt.. Hon kommer då se till att jag får hjälp. Men som sagt, jag vet att jag inte har någon ätstörning då jag 100% av dagen funderar på vad jag ska äta nästa gång.. Hahaha :P
 
 
 
Ps. Å nog fan måste jag få in lite skryt så här i efterhand, kollade "midja-höft kvoten" nu på en sida och har ÄNTLIGEN kommit under riskzoonen! Ligger nu på 0,72 och en kvinna får ligga på MAX 0,8 kollade de här http://www.recepten.se/artiklar/bmi.html

Kommentarer:

1 tove:

Bra jobbat gumman;) Det du trivs med gör dig glad å det är väl vad som ska göra oss andra glada (att du är glad)

Svar: Tack :D Ja, man tycker ju att det ska vara så iaf :P hihi
aangelas.blogg.se

2 Sandra:

Fasen va grymt duktig du är gumman! Hejja hejja.. <3 <3 <3

Svar: Tack <3
aangelas.blogg.se

Kommentera här: